Tjabba!

Som vanligt började dagen med skolan, inte så värst kul men gott!
Sen stack jag och michaela till lillan (lillsjön), jag badade faktiskt...
Nu har man börjat blivit lite brun, äntligen!

För en stund sen hjälpte jag mor min och handla, ja det blev ganska mycket...
Och efter det så åt jag pitabröd med grönsaker, mums!

Det var lite av min dag.


Hörrni, snart är det sommarlov, fy fasen vad skönt !
Men slutar på måndagen och sedan flyger man till Spanien på måndagen, härligt va?
Men torsdags nästa vecka är det nioernas lekar och på kvällen är det middag.
Hmm undra vilka som vinner på niornas lekar då? ärligt talat tror jag det blir våran klass eller C ;)

Aja på middagen så ska jag ha på mig en vit klänning från bikbok,
sen på avslutningen och kvällen ska det bli en rosa spetsklänning från Nelly. En sån som Kissie har?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0