Skönt

Skönt nu är jag hemma och nyduschat, jag har vart på handbollsträning, alltid kul!
Och imorgon tänkte jag pröva på fotbollen igen, fy vad kul!:D

Men vet ni vad jag har tänk på ?
Mittt liv är så himla underbart just nu, har ingenting att klaga på!
Har mina underbara vänner som jag framför allt trivs med, och som jag älskar mest !
Jag har världens bästa mamma och pappa som jag älskar mest över hela världen!
Jag har mina nära och sen har jag släkten, sedan har jag ju dem som jag bara säger hej till också haha!
Men så himla underbart, gillar ingen kille, är inte tillsammans med någon inga killproblem, inga problem alls just nu!
Måste säga att det är underbart.
Jag ska börja skriva dikter, skriva lite sånger osv, och även börja tekna för jag tycker det är otroligt kul, och man får ut sina dåliga och bra känslor!

Jag har även drömmar som alla andra, men jag försöker uppnå.
Jag har alltid velat ha en bra sångröst, och när jag va mindre gnisla det och  jag var verkligen den sämsta sångerskan som fanns haha, men jag övar hemma osv, och den blir faktiskt bättre.
Jag har även min högsta dröm att bli modell i framtiden, dock så kommer det bli svårt i min sits, men det är en dröm, och jag måste kämpa för att få den, precis som alla andra måste.


Kössssss(L)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det skulle vara jätteroligt om du kunde skriva dina dikter i bloggen :-)

2010-03-08 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0