Förskylning

Tjenare bloggisar!

Har haft en rejäl förskylning,men den har dock blivit mycket bättre nu, så skönt!

Iallfall blev ingen Stockholm i Lördags, egentligen skulle det ha blivit det men nejnej, haha följde med mor och far till Borlänge , de skulle in på J
ula så jag sprang i affärerna istället.

Tröjor,skor sjalar och smycken blev inhanlat!
Sen på kvällen cykla jag upp till en vän.

På söndagen gjorde jag lite hemma spa och träffade Michaela!

På måndagen så var det först en skoldag, och sedan gick jag med Sally och tittade på träningen!:)

Igår gjorde jag väl inget särskilt, förutom spela lite x-box? haha!

Nu sitter jag här iallafall, ska väl setill och göra något snart hehe.. XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0