Måste skärpas!

Tjenara läsare.

Nu måste jag börja skärpa mig med bloggandet, jag kan ju inte hålla på att ta pauser då och då?:o
Nej, nu måste jag försöka skärpa mig, och lägga upp ett schema haha!

Men iallfall igår fredag så var jag först på stan och bowlade med några vänner, riktigt kul faktiskt för det var så himla längesen haha. Sen fick jag bråttom så jag fick lov att skynda mig hem och sminka mig och göra mig ordning mig lite och sen var det lagfest,det var riktigt kul faktiskt.
Senare blev det stan och träffade folk och bara umgick liksom, satt i en ring haha..-

idag så är min hals usch, jag har så jävla ont.
men,men har legat och kollat på film så nu ska jag städa sen skriva klart en sammanfattning av en "bok".
Sen får vi se om jag orkar hitta på något med någon eller så!:)

XOXO (k)


Skulle ha lags upp igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0